فرمانده سپاه شهدا:

حاج قاسم "ذخیره الهی" برای نابودی بزرگ‌ترین فتنه قرن بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حاج قاسم یک ذخیره الهی و مجموعه ای از معنویت و فضیلت، ایثار، شهادت، جهاد و سلحشوری بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،  سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد اظهار داشت: شهید سلیمانی فردی با خلوص نیت فراوان بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان با الفاظ بسیار معنوی و عرفانی یاد کرده‌اند.

سردار شهسواری گفت: بی‌تردید حاج قاسم یک ذخیره الهی و مجموعه ای از معنویت و فضیلت و همچنین ایثار و شهادت و جهاد و سلحشوری بود که خداوند متعال در هشت سال دفاع مقدس ایشان را حفظ کرد تا به نسل جدید بنمایاند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی تنها فرمانده در سطح جهان بود که خبر نابودی داعش تا سه ماه آینده را جلوی دوربین‌های رسانه‌ها گفت و همین اتفاق نیز رخ داد.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سردار سلیمانی را صاحب یک مکتب نامیدند اظهار داشت: رهبری فرموند سلیمانی یک الگو و مکتب بود و امت باید راه ایشان را ادامه دهند.

وی گفت: همچنین امام خامنه‌ای فرمودند، یکی از خصایص ارزشمند سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود که نمی‌خواست دیده شود، اما، چون همه کارهایش به خاطر خدا بود خداوند متعال خواست که همه او را ببینند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.