در نه ماه ابتدایی سال تعداد تصادفات و جانباختگان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته اند که ناوگان حمل و نقل عمومی باری به خاطر چند دلیل از جمله فرسودگی سهم ویژه‌ای در این بین دارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  در بحث حمل و نقل عمومی در طول ۹ ماه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۷۰ میلیون تردد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی باری انجام شده است و بیش از ۳۲ درصد از ناوگان عمومی بار ما در سن فرسودگی هستند که سهم ویژه‌ای در این تصادفات داشته اند.

این ناوگان با مشکلاتی از جمله گرانی لاستیک و قطعات و کیفیت پایین هم روبرو هستند.

همه این‌ها باعث شده در ۹ ماه اول امسال نسبت به زمان مشابه تعداد تصادفات و جانباختگانمان افزایش چشمگیری داشته باشد.

برای حل این مساله باید یک اقدام جدی رخ دهد و سازمان متولی نوسازی ناوگان عمومی کار خود را سرعت دهد و ناوگان عمومی باربری نیز با سامانه سپهتن تجهیز شوند تا تصادفات کمتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۶ دی ۱۴۰۰
حداکثر سرعت کامیونا باید 60 تا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
خداوکیلی جاده رو ببینید تو فیلم چقدر افتضاح هست ، شما اول جاده را درست کن بعد خودروسازی آخر هم بیا یقه رانندگان را بچسب. والا بخدا
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۴۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
لطفا مالیات خودروهای سنگین وارداتی از شرکتهای بزرگی مثل VOLVO , SCANIA , DAF ,RENULT که خودروهای بسیار عالی و با کیفیت تولید میکنند صفر بشه. با این کار هم از آلودگی هوا کاسته میشه و هم سوانح و تصادفات .قیمت کله کشنده این خودروها مدل 2010 تا 2013 پلاک گرجستان از 700 تا 800 میلیون تومانه که اگه بخواد تبدیل به پلاک ملی بشه قیمتش میشه 2 تا 4 میلیارد تومان.
آخرین اخبار