حجت الاسلام حریزاوی گفت: اخلاص در عمل مهم‌ترین راز موفقیت شهید سلیمانی بود و او الگوی مطلوب برای روحانیت، مبلغان، مسلمانان و غیر مسلمانان بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات در گردهمایی روحانیون تبلیغی استان ایلام ، گفت: روش ایجاد گفتمان سازی نیازمند شناخت عمیق از فرهنگ جامعه است و در این راستا باید تبلیغ در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم یک گفتمان اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

او با اشاره به مفهوم فرهنگ‌سازی گفت: فرهنگ عبارت از اندیشه، آداب و رسوم است که در یک جامعه نهادینه می‌شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات کشور گفت: ۲ ویژگی مبلغ دینی این است که از نظر بسیار رشد یافته و به نیت دستمزد فعالیت نمی‌کند و هدف وی ترویج دین اسلام است.

حجت الاسلام حریزاوی در ادامه ضمن گرامیداشت دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی، گفت: اشتباه محاسباتی غرب و جبهه استکبار این بود که باعث شهادت حاج قاسم سلیمانی شدند.

او گفت: اخلاص در عمل مهم‌ترین راز موفقیت شهید سلیمانی بود و او الگوی مطلوب برای روحانیت، مبلغان، مسلمانان و غیر مسلمانان بود که حتی دشمنان حاج قاسم سلیمانی هم به اقتدار او اذعان داشتند.

قائم مقام سازمان تبلیغات کشور گفت: یاد حاج قاسم سلیمانی هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد و روز به روز علاقه جامعه و مسلمانان به حاج قاسم سلیمانی بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.