پویش سلیمان خدمت با هدف تکریم و خدمت رسانی به مردم به یاد سردار دل‌ها شهید «قاسم سلیمانی»، از سیزدهم دی به مدت چهل روز ادامه می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حسین صمصام رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: در آستانه دومین سالروز شهادت سردار دل ها، شهید قاسم سلیمانی، بسیج جامعه پزشکی استان فارس با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و مدیریت روابط عمومی دانشگاه، ایده ایجاد پویشی با عنوان سلیمان خدمت را تشکیل داده و پیگیری کردند.

او گفت: این پویش با هدف خدمت رسانی به مردم به نیابت از سردار دل ها، شهید قاسم سلیمانی و حفظ و ترویج مکتب این شهید بزرگوار از فردا، سیزدهم دی آغاز و تا بیست و دوم بهمن ماه امسال ادامه می‌یابد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و ابعاد شخصیتی والای او که فراتر از یک فرمانده سپاه بود، گفت: سردار سلیمانی در طول سال‌های حیات خود کوشید تا با تمام توان در کنار مردم باشد و تلاش‌های او، تعبیرگر مفهوم «خدمت» بود و این پویش نیز در تداوم راه او و به نیابت از این شهید بزرگوار به اجرا درمی آید.

سرهنگ صمصام ضمن دعوت از تمامی علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش گفت: مخاطبان پیش بینی شده برای همکاری در این پویش شامل پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، مراقبان بهداشت، بهورزان، کارکنان اداری در تمامی حوزه‌های سلامت و عموم مردم هستند که هر کدام می‌توانند به میزان توانایی خود در این رویداد فرهنگی عقیدتی سهیم شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس با تبیین نحوه همکاری با این پویش گفت: هر متقاضی می‌تواند با انجام یک یا چند نوع خدمت به صورت «رایگان» و یا با «درصدی از تخفیف» در این پویش به صورت داوطلبانه مشارکت داشته باشد؛ همچنین علاقه مندان می‌توانند با ورود به لینک نام نویسی در این پویش و با انتخاب یک یا چند مورد از مصادیق پیش بینی شده برای «پویش سلیمان خدمت» نحوه همکاری خود را به ثبت برسانند.

او با اشاره به پیش بینی قسمت «سایر مصادیق» برای هر گونه ارائه خدمتی که در فرم موجود نیست افزود: مصادیق و محور‌های پویش سلیمان خدمت شامل انجام اعمال معنوی مانند ذکر صلوات، تلاوت قرآن و ادعیه به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، انجام اعمال جراحی، انجام ویزیت بیماران نیازمند، ارائه هرگونه خدمات درمان سرپایی، اهدای دارو به نیازمندان، تحویل دارو به گروه جهادی (طرح شهید رهنمون) برای توزیع در مناطق کم برخوردار، حذف حق فنی نسخ در روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انجام تزریقات به صورت رایگان می‌شود.

سرهنگ صمصام دیگر مصادیق این مشارکت داوطلبانه را شامل همیار بیمار، پیگیری روند درمان بیماران در منزل، ارائه تجهیزات و امکانات پزشکی، فعالیت در فضای مجازی جهت ترویج مکتب سلیمانی و تهیه محتوا، مشارکت در امر ساخت و توسعه مراکز ارائه خدمات سلامت و ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی برشمرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار