علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی راهداران و نیرو‌های امدادی راه ارتباطی ۱۵ روستا در شهرستان‌های فارس همچنان مسدود است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اثر جاری شدن رودخانه فصلی مهران و سیلاب در حال حاضر محور نورآباد به مرکز بخش وراوی مسدود است.

او گفت: همچنین به دلیل طغیان رودخانه وراوی راه ارتباطی شهر خوزی به مرکز بخش وراوی نیز مسدود شده است.

محمدی گفت: رانندگانی که قصد عبور از این دو محور را دارند متوانند از جاده‌های لامرد – میرحسنی- راوی و مهر - وراوی استفاده کنند.

مسدود شدن راه‌های ارتباطی ١١ روستا و آبادی جهرم

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: به دلیل بارش شدید باران راه‌های ارتباطی باغگر، پازنویه، چاه تلخ، زردزال، خفت بیده، گودظهرو، انبار آباد، خلزهلدان، حسنی، دابست، سکده و شیردان از روستا‌ها و یا آبادی‌های بخش مرکزی جهرم با مجموع جمعیتی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر از سمت جهرم و همچنین لارستان مسدود شده است.

او گفت: اکیپ‌های امدادی در آماده باش کامل به سر می‌برند و به محض کاهش بارش باران اقدامات لازم جهت بازگشایی این مسیر انجام می‌شود.

مسدود شدن مسیر روستای تنگ مُهر

سید صادق موسوی دهیار تنگ مهر گفت: با توجه به ریزش قسمتی ازکوه در مسیر دسترسی این روستا و آب بردگی قسمتی از مسیر و همچنین جاری شدن رودخانه فصلی (اویک) این مسیر خصوصا در روستای تنگ مهر شمالی مسدود است.

او گفت: همشهریان تا عادی شدن وضعیت حتی الامکان از این مسیر بخصوص در شب تردد نکنند.

مسدود شدن جاده باغان به محمله در شهرستان خنج

عبداله حقیر فرماندار خنج گفت: جاده باغان - پیرغار - محمله به علت آبگرفتگی سطح جاده و احتمال بروز خطر برای ترددکنندگان مسدود شده است.

حقیر گفت: شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از جاده سه راهی آب سید -محمله تردد کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار