اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی و شهیدپرور خاش سیستان و بلوچستان در پاسداشت ایام فاطمیه و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از شهید گمنام دوران دفاع مقدس با گرمی استقبال کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) ریگ آباد خاش با حضور شمار زیادی از مشتاقان اهل بیت (ع) و با روایتگری سیدجواد حسینی و حضور مداحان و ذاکرین اهل بیت ع برگزار شد.

فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ساکن در کوی سازمانی تیپ ۲۸۸ زرهی ارتش نیز در محل مسجد فاطمه الزهرا پادگان ارتش از شهید گمنام استقبال کردند.

امام جمعه شهرستان خاش با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان راه اسلام و انقلاب و دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت و مقابله با اشرار و گروهک‌های معاند و خرابکار گفت: شهید در نزد خدای متعال دارای درجه و اعتبار بوده و خون ریخته شده شهدا سبب استواری و استحکام ریشه‌های درخت اسلام شده و انقلاب اسلامی ایران نیز به برکت خون‌های شهیدان به عزت و جاودانگی رسیده است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان با محکوم کردن حادثه به شهادت رسیدن شماری از نیرو‌های سپاه پاسداران در منطقه سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمنان اسلام و میهن از رشد و توسعه و آبادانی کشور و استان و همدلی و اتحاد مردم ما هراس دارند و همواره تلاش کرده اند که به اسلام، میهن اسلامی و ملت بزرگ و ولایتمدار و رهبری انقلاب ضربه وارد کنند که اقدامات کور تروریستی نمونه بارزی از همین حرکات تفرقه افکنانه است.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان نیز  گفت: نیرو‌های غیور و انقلابی و ولایی سپاه در شرایط مختلف نظام اسلامی آماده جانفشانی و صیانت از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب هستند.

وی گفت: بسیجیان دلاور و سپاهیان سلحشور با ویژگی ولایتمداری به استقبال شهادت می‌روند و به دشمنان اسلام و کشور اجازه رسیدن به اهداف شوم و ننگین شان را نمی‌دهند.

وی  گفت: پاسداران وطن با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و تدوام راه شهیدان و بویژه ادامه راه سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با هرگونه ظلم و جنایت و تجاوزگری‌های مستکبران و عوامل مزدور آن‌ها در سراسر دنیا مقابله می‌کنند.
خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار