آتش سوزی روز گذشته در ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی خسارت‌های زیادی را به بار آورد و پلیس یک نفر را در این رابطه بازداشت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، روز گذشته در آتش سوزی گسترده پارلمان آفریقای جنوبی طبقه اول ساختمان به طور کلی تخریب و خسارت‌های زیادی به کل ساختمان وارد شد.

آتش سوزی در اوایل صبح روز گذشته رخ داد و آتش نشانان پس از بررسی محل برآورد کردند این مشکل باید به خاطر سیستم سرمایشی داخل پارلمان رخ داده باشد. با بررسی‌های بیشتر مشخص شده یک فرد با دستکاری در سیستم خنک کننده موجب ایجاد جرقه و آتش سوزی شده است.

مهار این آتش سوزی تا بعد از ظهر در بخش‌های مختلف ساختمان پارلمان به طول انجامید تا اینکه پلیس آفریقای جنوبی اعلام کرد فردی را در داخل ساختمان دستگیر کرده است.

پاتریشیا دی لیل، وزیر زیرساخت‌های آفریقای جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: یک نفر توسط نیرو‌های امدادی در داخل ساختمان پارلمان دستگیر و تحویل پلیس ویژه حوادث داده شد.

پلیس آفریقای جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مظنون فردی ۵۰ ساله است و بررسی‌ها برای مشخص شدن ابعاد تازه‌ای از علت این حادثه در دست بررسی است.

تا این لحظه گزارشی از مجروحان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار