مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با بانک ها، پرداخت تسهیلات به قشر آسیب پذیر جامعه تسریع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی انصاری، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال استان بر پیگیری دستگاه‌های حمایتی از بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات ابلاغی اشتغال به جامعه هدف تاکید کرد.

او گفت: تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال به افراد آسیب پذیر علاوه بر اشتغال و درآمدزایی برای فرد در رشد تولید، بازگشت منابع بانکی و کاهش تورم تاثیرگذار است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: دستگاهها، آن دسته از افرادی را که دارای شرایط اخذ تسهیلات نیستند، حذف و در اسرع وقت افراد دارای شرایط را جایگزین کنند تا جذب تسهیلات ابلاغی به میزان حداکثری انجام شود.

انصاری مراقبت از انحراف تسهیلات دریافتی از سوی دستگاه‌های مرتبط را یادآور شد و گفت: دستگاه‌ها باید برگشت تسهیلات به بانک‌ها و قرار گرفتن تسهیلات در بخش تولید را مد نطر قرار دهند تا تسهیلات به نحو شایسته اثرات خود را در بخش تولید و اشتغال و رونق اقتصادی نشان دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۳۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ایشان خیلی درست میگند. دو بار برای وام استیجاری در دو بانک مختلف ثبت نام کردم بعد از مراجعه به بانک گفتند که اعتبار نداریم گفتم پس چرا سایت بانکتان برای ثبت نام باز است در جواب گفتند که سایت برای ثبت نام باز باشد ولی ما پولی برای پرداخت نداریم.حالا مسئولین نامحترم فقط شعار بدهید.