فرمانده انتظامی ایرانشهر از درگیری ماموران انتظامی با سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی ایرانشهر   گفت: ساعت ۱۷ و سی دقیقه عصر امروز ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در پی کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای یک پلاک بود مشکوک و برای بررسی به آن دستور توقف دادند.

وی گفت:راننده و سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند بدون توجه به ایست به سمت ماموران تیراندازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با توجه به سرعت عمل پلیس در بررسی خودرو و پلاک آن که سرقتی می‌باشد به تعقیب و گریز برای متوقف کردن خودرو و سرنشینان مسلح آن ادامه دادند تا اینکه با چندین مرتبه اخطار از سوی پلیس و عدم توجه به برای توقف خودرو، نهایتا با شلیک چندین تیر و واکنش متقابل از سوی پلیس خودرو در یکی از معابر متوقف می‌شود.

سرهنگ کیخا گفت:  در بررسی فنی مشخص گردید علاوه بر سرقتی بودن پلاک خودرو، خود خودرو نیز مسروقه و در تیر ماه سال جاری در یکی از خیابان‌های شهر ایرانشهر به صورت مسلحانه مورد سرقت و مالک آن نیز با شلیک تیر سارقان مصدوم می‌شود.

وی گفت: در این عملیات سرنشین مسلح خودرو متواری و راننده خودرو بر اثر شلیک متقابل کشته و در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی قرص‌های مشکوک به مواد مخدر صنعتی کشف شده است.

این مقام انتظامی گفت: فرد کشته شده دارای سوابق متعدد شرارت می‌باشد.

به گفته سرهنگ کیخا، تلاش برای دستگیری سرنشین مسلح متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار