غیرفعال کردن دو ویژگی در iOS عمر باتری گوشی آیفون را بهبود می بخشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون ارنا، اپل باتری‌های خوبی را برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ ارائه داد، مخصوصا آیفون ۱۳ پرو مکس که عمر باتری بالایی دارد. اما جالب است بدانید صرف نظر از اینکه کدام مدل آیفون را دارید، می‌توانید عمر باتری دستگاه خود را با انجام یک سری دستورالعمل‌های ساده، بهبود ببخشید. این ترفند توسط نیویورک پست گزارش شد، این روزنامه توضیح داد که برنامه‌ها می‌توانند مقداری از عمر باتری آیفون شما را مصرف کنند، حتی اگر در تمام طول روز از آن برنامه‌های خاص استفاده نکنید.

بهترین راه برای جلوگیری از مصرف باتری آیفون توسط برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند این است که مسیر Settings > General > Background App Refresh را دنبال و این ویژگی را خاموش کنید. سپس به Settings > Battery > Battery Health > بروید و Optimized Battery Charging را روشن کنید. گفته می‌شود که پس از پیروی از این دستورالعمل ها، باتری دستگاه شما بسیار بیشتر دوام می‌آورد.

گوشی آیفون

البته وقتی تنظیمات "بازخوانی برنامه‌ها در پس‌ زمینه" را خاموش کنید چیزی شبیه به یک معامله را انجام داده اید، چون در حالی که عمر باتری شما بهبود می‌یابد، اما برنامه‌ها در پس‌ زمینه گوشی به‌ روز رسانی نمی‌شوند. این بدان معنا است که به‌ روز رسانی‌هایی که برنامه‌های شما معمولاً در پس‌ زمینه انجام می‌دهند (خواه دمای هوا باشد یا هر چیز دیگری) تا زمانی که برنامه را باز نکنید، به‌ روز رسانی نخواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار