فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: شهدا با نثار جانشان در راه خدا به همگان عزت و هویت بخشیدند و راه ایستادگی در راه آموزه‌های انقلاب اسلامی را یادآور شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   علی شعبانی فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در حاشیه آیین استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس  اظهارداشت: همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مردمایرانشهر امروز در میدان شورا، از این شهید گمنام دفاع مقدس استقبال کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: امروزه زنده نگداشتن یاد و نام شهدا یکی از مهمترین کار‌های است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شود.

فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: هر چند این عزیزان شهید گمنام هستند، اما برای همه ما نام‌آشنایند، زیرا با خون خودشان به ما هویت دادند .

شعبانی گفت: این شهید والام مقام پس از استقبال با شکوه مردم شهرستان در میدان شورا به دانشگاه ولایت این شهرستان انتقال داده می‌شود تا با حضور اقشار مختلف مردم مراسم دومین سالگرد سردار دل‌ها برگزارشود.

وی  گفت:بعد از ظهر امروز شهید گمنام میهمان مردم ولایی بزمان است و امشب نیز در حسینیه سیستانی‌های ایرانشهر مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود.

وی گفت: این شهید گمنام فردا به شهرستان دلگان انتقال داده می‌شود و پس از آن میهمان مردم بمپور است و روز پنجشنبه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از هیأت فاطمیه ایرانشهر تا مسجد آل رسول تشییع و در محل تیپ ٣٨٨ ارتش مراسم تدفین برگزار می‌شود.

انتهای پیاتم/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار