فرماندار دلگان :

بارندگی برق ۶ روستای دلگان را قطع کرد

فرماندار دلگان از قطع برق تعدادی از روستا‌های سطح شهر گلمورتی خبر داد و گفت: بارندگی‌های شدید برق ۶ روستای این شهرستان را قطع کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد بامری  فرماندار دلگان  گفت:در پی بارش‌های شب گذشته و جاری شدن سیل محور ارتباطی دلگان به زهکلوت مسدود شد.

بامری گفت: رانندگان تا اطلاع ثانوی از این محور تردد نکنند.

وی  گفت: باتوجه به بارندگی شب گذشته تاکنون برق تعدادی از روستا‌های دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان قطع و نیرو‌های اداره برق درحال رفع مشکل هستند.

وی از ساماندهی مکان‌های اسکان در روستا‌های شهرستان دلگان خبر داد.

وی گفت: به تمامی دهیاران و شورا‌های شهرستان ابلاغ شده است تا ضمن بازدید از وضعیت روستاها، تمامی منازلی که تاکنون مقاوم‌سازی نشده‌اند تخلیه و در مکان‌های امن اسکان داده شود.

فرماندار دلگان ضمن بیان اینکه مردم اخبار را از منابع معتبر دریافت کنند گفت: مردم در فضای مجازی هر خبر کذبی را باور نکنند و فقط اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد بحران شهرستان را از منابع معتبر خبری دریافت کنند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بارش سنگین تا فوق سنگین باران، در برخی نقاط رگبار و رعد و برقٰ، وزش تندباد‌های لحظه‌ای، احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات تفتان و خاش بارش برف، وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در زاهدان و سایر مناطق مرکزی، نوار غربی و جنوب شرق استان از جمله پدیده‌های غالب سامانه جدید است.

محسن حیدری  گفت: احتمال انسداد مسیر‌های منتهی به روستا‌های دامنه تفتان با توجه به بارش برف سنگین و وقوع خسارت در اثر وزش باد خیلی شدید وجود دارد.

وی  گفت: امروز نیمه شمالی و غرب استان شامل شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، بمپور، تفتان، خاش، دلگان، زابل، زرآباد، زهک، فنوج، قصرقند، میرجاوه، نیکشهر، نیمروز، هامون و هیرمند تحت تاثیر این سامانه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار