استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجاهدان فی سبیل الله همواره نامشان به زیبایی بر پیشانی عالم حک می شود تا الگوی جهاد و استقامت برای نجات بشریت از ظلم شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز دوشنبه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی پیامی صادر کرد و در این پیام آورده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"، بی شک شهادت هنر مردان خدا و شهید سعیدی است که باشهادتش به سعادت ابدی  رسیده است.

او در این پیام گفت: اینک که همزمان با سالروز عروج آسمانی شهید مقاومت جهان اسلام وعبدصالح ومنجی مظلومان شهید سعید حاج قاسم سلیمانی ،استان میزبان شکوه حضور شهیدان خوشنام و عزیز است،ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهیدسلیمانی،این حضورنورانی و پربرکت را پاس داشته به ارواح مطهرشان درود میفرستم و راهشان پر رهرو باد.

 پیکر سه شهید به تازگی به وسیله گروه تفحص سیدالشهدا در منطقه شلمچه کشف شدند. یکی از این شهدا قربان عادل نژاد شهید مفقود الاثر استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۶۱ و در سن ۱۷ سالگی در عملیات رمضان به شهادت رسید.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.