سردار سلیمانی، یک مکتب و محبوبیت او، برخاسته از اخلاصش بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، نماینده ولی فقیه در استان امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی، یک مکتب بود سلیمانی در مصلاّی امام خمینی (ره) بجنورد گفت: عظمت شخصیت سردار سلیمانی در کلام مقام معظم رهبری تبیین شده است؛ آنجا که ایشان را یک مکتب توصیف فرمودند.


بیشتر بخوانید 


حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت : مکتب یک مجموعه نظام‌مند دارای جهان بینی، تفکر، برنامه ریزی و قاعده است.

او گفت : سه عنصر مهم مکتب حاج قاسم را عشق به خدا و عشق به ولایت و رهبری و عشق به مردم (امّت) عنوان کرد و گفت: این مرد خستگی ناپذیر، چهل سال در شوق شهادت زیست.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت :  روایتی درباره محبوبیت بنده نزد مردم درصورت اخلاص در راه خدا گفت: شاهد اخلاص سردار سلیمانی، حضور ۴۰ میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر اوست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی گفت: شهید سلیمانی به واسطه فعالیت های جهادی اش در کمک به مظلومان و حفظ ارزش های اسلامی، نمادی از خدمتگذاری و بصیرت افزایی در جهان اسلام است.

 حجت الاسلام علی زحمتکش روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها چهره بین المللی مقاومت است که زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سردار آسمانی و یادآوری رشادت های آن وظیفه همه ما است.

او گفت : در واقع این روزها تبلور انقلاب اسلامی هستند زیراکه بساط استکبار را برای همیشه برچیدند و بصیرت و استقامت را در کشور نهادینه کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، ادامه داد: خداوند می‌فرماید؛ کسانی که اهل جهاد و جهادشان برای خدا باشد عاقبت به خیر می شوند، بنابراین شهید سلیمانی به همراه همرزمانش در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند.

بامداد جمعه ۱۳ دیماه سال ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.