رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری جاعلان اسناد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران سرهنگ کارآگاه سعید دالوند گفت: سیزدهم مهر امسال پرونده‌ای با موضوع جعل و کلاهبرداری اسناد و مدارک دانشگاهی به دادخواهی خانمی از شعبه ۶ بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران برای کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گفته رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرزاد فرزند شاکی مقیم خارج از کشور بوده و تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ایران را داشته است، مادر او با گروهی که هویت واقعی آن‌ها مشخص نبوده آشنا و برای معرفی فرزندش به دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت ارز و سکه در چندین مرحله پرداخت و مدارک جعلی ثبت نامی دارای سر برگ دانشگاه شهید بهشتی را به او ارائه کرده اند.

سرهنگ دالوند گفت: شاکی با توجه به اوراق جعلی که توسط جاعلان در اختیار وی قرار داده اند به دانشگاه مربوطه مراجعه کرد که متوجه جعلی بودن اوراق و متضرر شدن خود می‌شود.

به گفته رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران هویت ۲ نفر از متهمان به نام‌های سمیرا با سابقه کیفری و جمشید شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۲۰ آبان امسال دستگیرشدند.

سرهنگ دالوند گفت: متهمان در اعتراف به جرم خود یکی دیگر از همدستانشان به نام سامان را معرفی کردند که این متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از انهدام باند جعل و کلاهبرداری اسناد املاک ولنجک خبر داده بود.


بیشتر بخوانید

دستگیری جاعلان مدارک تحصیلی در حوالی میدان حر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار