رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارسنجان گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، سند اراضی ملی ۱۲ پلاک این شهرستان به مساحت سه هزار و ۳۰۰ هکتار صادر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن خسروانیان روابط عمومی اداره‌ منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: این اقدام در راستای اجرای ماده ۱۳ و ۳۹ قانون اصلاحات اراضی و تبدیل اسناد دفترچه  به تک برگ انجام شده است.

الگوی مدیریتی شهید سلیمانی را به عنوان یک الگوی موفق دنبال می کنیم

اوگفت: تلاش شده است تا الگوی مدیریتی شهید سلیمانی به عنوان یک مدل موفق مدیریتی در دستور کار قرار گیرد و بر مبنای این الگو در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

خسروانیان با اشاره به اینکه بهره گیری از کار جهادی و حضور میدانی شهید سلیمانی همراه با درایت و برنامه ریزی راهبردی، می تواند یک الگو در توسعه، حفاظت و حراست از مراتع و جنگل ها باشد، گفت: الگوی مدیریتی شهید سلیمانی باید به همه بخش های مدیریتی کشور سرایت کند چرا که این الگو  در رفع مشکلات تاثیرگذار است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان هبا بیان اینکه اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمانی و اجرای تعهدات محوله، سرعت بخشی امور را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: از اقدامات مهم در این زمینه، اخذ سند تک برگ اراضی منابع ملی است که صدور سند تک برگ این ۱۲ پلاک، نمونه‌ای از این فرایند بشمار می‌آید.

او گفت: صدور اسناد موجب تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تجاوزهای اشخاص به اراضی ملی می‌شود.

خسروانیان گفت: شهرستان ارسنجان با ۱۰۴ هزار هکتار اراضی ملی ، در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده انجام شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار