سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: نگهدارنده غیرمجاز نهاده دامی به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، تقی حسام سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت:  بر اساس گزارش اداره صمت کردکوی، فردی  ۲۵۰ تن کنجاله سویا به ارزش بیش از ده میلیارد ریال را خارج از ضوابط تعیینی دولت نگهداری کرده است.

او گفت: فرد متخلف نهاده دامی را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نکرده بود و در این راستا صورت جلسه‌ای تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و موضوع  برای رسیدگی به شعبه بدوی تخصصی ارجاع  شد.

تقی حسام گفت: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم ، تخلف انتسابی نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت محرز شد.

او گفت: با تجدید نظرخواهی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پرونده مجدد در شعبه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز رسیدگی و علاوه بر ضبط کالای کالا  به پرداخت  جزای نقدی به مبلغ ده میلیارد و صد و پنجاه میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

عضو شورای قضائی استان  گفت: هرگونه خرید، فروش، حمل یا نگهداری نهاده‌های دامی، کشاورزی و طیور یارانه‌ای به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب و با افراد متخلف طبق ضوابط قانونی برخورد می‌ شود.

او از شهروندان خواست:درصورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص احتکار قاچاق و خرید و فروش بر خلاف ضوابط و عرضه خارج از شبکه، گران فروشی نهاده ها‌ی کشاورزی، موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت گزارش نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.