سردار شریف با اشاره به اینکه سردار سلیمانی الگویی تمام‌عیار برای بشریت است، گفت: سردار قاسم سلیمانی محصول اعتماد، نصیحت و تدابیر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.

سردار رمضان شریف در مراسم مردمی دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در مصلی شهر ایلام گفت: سردار سلیمانی در عین گمنامی نام‌آورترین سردار بود، مسئولان بدانند مردم رفتار آن‌ها را می‌بینند و رفتار مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم این را نشان دادند.

او با اشاره به اینکه در مکتب حاج قاسم مسئولان درس مردم‌داری و ولایت‌مداری بگیرند، گفت: سردار قاسم سلیمانی محصول اعتماد، نصیحت و تدابیر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره‌ای به تمام معنا و الگویی تمام‌عیار برای نسل امروز و فردای بشریت است.

او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی چهره‌ای محبوب در بین تمام جوامع مسلمان و غیر مسلمان و همه آزادی خواهان جهان است، گفت: این بزرگ مرد و سرباز تربیت یافته دنیا را انگشت به دهان گذاشت و تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و هیمنه آنان را در هم شکست.

او گفت: مردم ما سردار سلیمانی را در خط جبهه و در خاکریز‌ها زیاد دیده‌اند، اما آن روح لطیف و شخصیت عرفانی حاج قاسم کمتر دیده شده است و اگر می‌خواهیم مکتب این شهید را راه اندازی کنیم از این پس باید پرورش این بعد را آغاز کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما با تاسی از فرهنگ و مکتب امام حسین (ع) در تداوم مکتب حاج قاسم سلیمانی، ملت ما یقه ترامپ و رژیم جنایتکار آمریکا و همه همدستان آنان را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.