معاون بازرسی سازمان صمت استان همدان:

جریمه عدم نصب برچسب قیمت کالا بازدارنده نیست

معاون بازرسی سازمان صمت استان همدان گفت: مبلغ جریمه عدم درج قیمت بر روی کالا‌ها فقط ۹۶ هزار تومان است که برای متخلفان بازدارنده نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،معاون بازرسی سازمان صمت استان همدان گفت: مبلغ جریمه عدم درج قیمت بر روی کالا‌ها فقط ۹۶ هزار تومان است که برای متخلفان بازدارنده نیست.

بیدآبادی گفت:اگر فروشنده‌ای بگوید این جنس را الان فاکتور نکنی ممکن است برای فردا گران شود، بدون شک شگرد و بازارگرمی فروشنده برای مشتری است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه شرکت‌ها به صورت روزانه قیمت کالا‌ها را تغییر نمی‌دهند، گفت: فروشگاه‌هایی که صحبت از گرانی لحظه‌ای و عدم ثبات بازار دارند می‌خواهند با این روش مشتری را جذب و جنس خود  را زودتر به فروش برسانند.

بیدآبادی گفت: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی مبنی بر گرانفروشی، فریب مشتری و عدم درج قیمت بر روی کالاها، به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

او گفت: همکاران ما به شکایات دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ در مدت زمان حداکثر سه روز رسیدگی می‌کردند.

به گفته معاون بازرسی سازمان صمت استان همدان یکی از مشکلات ما در زمینه لوازم خانگی مربوط به احتکار کالا‌ها است و بازرسان ما عملیات انبار گردی را آغاز کرده و به همه انبار‌های واحد‌های صنفی مجوز دار سرکشی می‌کنند.

بیدآبادی گفت: در صورت مشاهده احتکار کالا، کالا‌های ضبط شده از طریق اتحادیه در بازار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.