بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی نیم فصل اول اصلأ اهمیت چندانی ندارد، اما ما تلاش خودمان را خواهیم کرد تا صدر جدول را تصاحب کنیم و آن را تا پایان لیگ حفظ کنیم.

نعمتی درباره برد پرسپولیس برابر تراکتور گفت: بازی خیلی سنگین بود. بعد از  بردی که مقابل سپاهان داشتیم باید در این دیدار هم پیروز می‌شدیم، تنها به دلیل اینکه خودمان را در بالای جدول نگه داریم تا کم کم خودمان را به صدر جدول برسانیم. تراکتور تیم خوبی بود، اما خداراشکر توانستیم با زحمت بازیکنان و کادرفنی به ۳ امتیاز برسیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده هم ۳ امتیاز را بگیریم تا یک نیم فصل خوب داشته باشیم.

وی درباره اینکه داوری در این دیدار چگونه بود، گفت:  حیدری داور خوبی است و در این مدت هم قضاوت‌های زیادی داشته و جزو داوران با تجربه محسوب می‌شود. در این دیدار هم قضاوت خوبی داشت.

نعمتی درباره اینکه در کدام نیمه بهتر بازی کردند اظهار کرد: فکر می‌کنم در بیست دقیقه ابتدایی نیمه اول و دوم خیلی خوب بازی را شروع کردیم. البته یک مقدار عقب‌نشینی کردیم که به ضرر تیممان تمام شد. ان‌شاءالله باید کار کنیم تا دیگر وقتی گل دوم یا سوم را می‌زنیم گل‌های بعدی نیز به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال درباره رای کمیته استیناف و تیم پرسپولیس، اینطور پاسخ داد: من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما امیدوارم هر رایی که صادر می‌شود به نفع تیم‌ها باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار