عصر امروز همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشت این شهید والامقام با حضور مردم شهید پرور منطقه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار اسماعیل سازوار  فرماندهان جبهه مقاومت و از همراهان و همرزمان نزدیک شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: تقارن ایام فاطمیه با روز‌هایی که ما در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم تقارن قابل تاملی است و امری اتفاقی نبوده و حتما حکمتی دارد.

او افزود: شهید سلیمانی در طول زندگی پر برکت خود به حضرت زهرا (س) توسل داشت، با همه مشغله‌هایی که مربوط به جبهه مقاومت و جهان اسلام داشت در ایام فاطمیه در طول سال‌های طولانی در مراسم آن بانوی بزرگ اسلام حضور می‌یافت.

اوگفت: شهید سلیمانی در طول ۸ سال دفاع مقدس و در سال‌هایی که در جبهه مقاومت بود با نام حضرت زهرا (س) قوت می‌گرفت و در عملیات‌ها با روحیه مضاعف شرکت و این روحیه را به تمامی رزمندگان انتقال می‌داد.

 فرماندهان جبهه مقاومت افزود: سردار سلیمانی مکتب اخلاص، ایمان و ولایت بود، باید جوانان ما ایشان را الگوی خود قرار داده و با تاسی به ایشان هموراه پشتیبان ولایت بوده و ادامه دهن ه راهش باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.