اهدای خون به بیماران نیازمند به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل بیمارستان شهید طباطبایی باغملک انجام گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به علت شیوع ویروس کرونا، کاهش مراجعه برای اهدای خون،  تقویت ذخیره بانک خون، کمک به بیماران نیازمند و به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شهروندان باغملکی  و تیم سیار پایگاه انتقال خون ایذه در محل بیمارستان شهید طباطبایی باغملک  برگزار شد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: در روز‌های اخیر و در پی فراخوان انتقال خون به منظور جبران کاهش ذخایر خون، با استقبال  مردم بی نظیر بوده است.

او گفت: مراکز انتقال خون به دلیل ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ناچار هستند با تعداد تخت‌های کمتر داوطلبان اهدای خون را میزبانی کنند و مراجعین با صبوری در انتظار ماندند و تعداد ۶۰ نفر در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

به گفته جاودان زاده شیوع ویروس کرونا و ایجاد نگرانی‌های زیاد در جامعه، یکی از دلایل جدی در کاهش آمار‌های حضور و اهدای خون مردم است که برای از بین بردن نگرانی‌ها مراکز اهدای خون به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در بالاترین سطح سلامت قرار دارند و مراقبت از سلامت اهداکنندگان خون، وظیفه اصلی ما بوده و خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: البته همدلی و همراهی مردم همواره گره گشای بسیاری از مشکلات در همه موقعیت‌ها است و هم اکنون در شرایط کرونایی که نیاز بیماران به خون را مضاعف می‌کند همشهریان با مراجعه به پایگاه سیار انتقال خون سهم خود را در این مهربانی به خوبی ایفا کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.