فرمانده سپاه عشایر ناحیه فارس در جلسه شورای معاونین صداوسیمای فارس از برگزاری کنگره شهدای عشایر استان اسفندماه خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز - سرهنگ سید محمد شکوهی با بیان اینکه ۲۰ درصد شهدای عشایر کشور متعلق به استان فارس هستند، گفت: این استان دو هزار شهید عالی مقام عشایر را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایر فارس گفت: کنگره شهدای عشایر استان سوم اسفند با حضور مسوولان کشوری و لشکری در شیراز برگزار می‌شود.

شکوهی با قدردانی از تلاش‌های صداوسیمای فارس برای به تصویر کشیدن غیرت و شجاعت رزمندگان عشایر در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و همچنین تولید برنامه‌های جذاب رادیویی و تلویزیونی برای بیان زحمات این قشر مهم در استان به بیان ابعاد برگزاری این کنگره پرداخت و خواستار ادامه حمایت‌های صداوسیمای فارس برای برگزاری باشکوه این کنگره شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های شهدای عشایر و قدردانی از تلاش تاریخی این قشر جامعه در انقلاب گفت: عشایر نقش برجسته و ممتازی در عرصه‌های مختلف کشور بر عهده دارند و همه وظیفه داریم این نقش و جایگاه را تقویت کنیم.

سهرابی با ارزشمند توصیف کردن فعالیت‌های فرهنگی برای بیان و بازنمایی خدمات عشایر استان برگزاری کنگره شهدای عشایر در فارس را اقدامی در خور تحسین خواند و گفت: صداوسیما پوشش رسانه‌ای کنگره را در چهار حوزه سیما، صدا، خبر و فضای مجازی در دستورکار خود قرار خواهد داد.

در این نشست همچنین بر تعامل بیشتر صداوسیما و بسیج عشایری استان تاکید و در خصوص توجه بیش از پیش به کیفیت برنامه‌های رسانه‌ای صداوسیمای استان در خصوص عشایر تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.