فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید سلیمانی از مقام‌های دنیوی به دور بود و می‌گفت من به نوکری مردم افتخار می‌کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین همایش مرد زمانه با هدف بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت گفت: شهید سلیمانی اهل دنیا نبود و به فکر کسب مقام‌های دنیوی نبود. او می‌گفت من به نوکری مردم افتخار می‌کنم و به واقع به دنبال نوکری مردم بود.

او، ولایتمداری، استکبارستیزی، اخلاص، تقوا، حفظ جمهوری اسلامی، دوری از خط و خط‌بازی سیاسی و شجاعانه در مقابل دشمن ایستادن را از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد؛ مکتبی که ماندگار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: حاج قاسم، مرد میدان بود، هیچ وقت نمی‌گفت بروید می‌گفت بیایید.

تنگسیری گفت: شهید سلیمانی از سوی مثلث عربی، عبری و آمریکایی به شهادت رسید اما عوامل شهادت او کور خواندند که حاج قاسم را از بین برده‌اند، او زنده است.

او گفت: حاج قاسم مانند شمشیری دائم بر سر دشمنان فرود می‌آید و چنگالی است که گلوی آن‌ها را خواهد گرفت. حاج قاسم، حاج قاسم‌ها را تربیت کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باید وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را بخوانیم و مکتب شهید سلیمانی را چراغ راه قرار دهیم.

تنگسیری گفت: حاج قاسم در وصیتنامه خود، می‌گوید امروز خیمه اسلام جمهوری اسلامی است، آن را حفظ کنید و ستون این خیمه ولایت فقیه است.


بیشتر بخوانید


او گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت آثار بزرگی در منطقه داشته و بعد از شهادت خود نیز آثار بسیار بزرگی داشته است و امروز شاهدیم که از تمام دنیا به سمت مزار حاج قاسم می‌روند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید سلیمانی به محور مقاومت جان داد و همه گروه‌های مردمی را دور این خیمه جمع کرد. او به گردن همه گروه‌ها حق دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این همایش گفت: شجاعت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ثمره تهذیب نفس او بود و شکست دادن دشمن درونی، و اخلاص او، به او جرات و شجاعت بین المللی می‌داد.

سردار علی رزمجو گفت: روحیه جهادی شهید سلیمانی مبتنی بر تکلیف الهی و فرمان ولایت بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.