صبح امروز محفل وداع با شهید گمنام در جمع نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند- در مراسم که با حضور فرماندهان نظامی در استان و کارکنان ارشد نظامی آجا، قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند برگزار شد سردار رضوی یکی از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی همواره با مردم بود و به ائمه اطهار (ع) متوسل و گوش به فرمان رهبری بود و خداوند به او عزت داد.

او گفت: مبارزه با اشرار در منطقه شرق کشور، استان سیستان و بلوچستان و برقراری امنیت در این مناطق در سال‌های گذشته با مردم و در کنار مردم بود و خدمت به مردم از جمله ویژگی‌های این شهید گرانقدر بود.

سردار رضوی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سردار سلیمانی در کشور‌های سوریه، عراق، لبنان و فلسطین ایجاد گروه‌های بسیجی از اقشار مختلف مردم و مبارزه با داعش بود که با پیروزی بر داعش به سرانجام رسید.

او گفت: هسته‌های مقاومت زیادی در کشور‌های مختلف راه اندازی شد و این هسته‌های تشکیل شده در کشور‌های مختلف نشات گرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، زیرا این مکتب وابسته به ولایت بود.

همرزم شهید سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی انقلابی در کشور ایجاد کرد و برای جمهوری اسلامی دارای ثمر بود و این عزتی بود که خداوند به هر کسی نمی‌دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.