پرسنل شهرداری خرمشهر باز هم به دلیل مطالبات پرداخت نشده خود دست به دامن اعتراض شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، در چند وقت اخیر بارها پرنسل شهرداری خرمشهر به دلیل مطالبات پرداخت نشده خود اعتراض می کنند  و در مقابل این اداره و فرمانداری ویژه این شهرستان تجمع می کنند.

امروز نیز به دلیل وعده های بی سرانجام واریزی یک وام 50 میلیون تومانی در ازای مطالبات 6 ماهه خود در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه خرمشهر به نشانه اعتراض تجمع کردند.

نیما رحیم پور، مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر در گفت­وگو با خبرنگار ما دلیل معطلی در پرداختی وام به پرسنل این اداره را تاخیری در تحویل مدارک هویتی آن ها به بانک و تایید آن ها از سوی بانک مورد نظر اعلام کرد و وجود هرگونه مشکل در خصوص ضمانت وام های پرداختی از سوی شهرداری را رد کرد.

او گفت: در صورتی روال اداری دچار مشکل جدیدی نشود ، پیش بینی می شود تا پایان این ماه کارگران وام 50 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

رحیم پور با اعلام واریز نشدن عوارض آلایندگی و ارزش افزوده از سوی استان به حساب شهرداری خرمشهر از پرداخت یک ماه حقوق پس از این مبلغ ها خبر داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری زمان واریزی مطالبات 2 ساله بازنشستگان این اداره را همزمان با پرداخت حقوق پرسنل در روزهای آینده اعلام کرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.