استاندار مازندران با صدور حکمی مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران را منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری -  با حکم سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، علیمراد مهدوی فر به عنوان مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران منصوب و در مراسمی معارفه شد.

احمد ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران در مراسم معارفه مهدوی فر گفت: هدف غایی از خدمت، جلب رضایت خداوند و تلاش برای اعتلای بخش‌های مختلف با عزم، اراده و تلاش جهادی و انقلابی است.

او افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به مسئولیت‌های مدیریتی با نگاه اررزشی نگریسته می‌شود و باید با این رویکرد و به عنوان یک سنگر در جهت خدمت جهادی بنگریم.

ثلاثی ادامه داد: باید تلاش کرد نگاه‌ها و رویکرد‌های انقلابی و خدمات همه جانبه بی منت به مردم را استمرار ببخشیم و بتوانیم امید مردم بویژه نسل جوان را به آینده انقلاب تقویت کنیم.

علیمراد مهدوی فر، مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران نیز در این مراسم گفت: تقویت امنیت پایدار، در سطح استان محور برنامه‌های بنده در این بخش است و با توجه به آشنایی با این مقوله در مازندران، با تعامل و هم افزایی همه دستگاه‌های مسئول برای تحقق این مهم تلاش خواهم کرد.

او افزود: مقوله امنیت در سایه کار جمعی و تلاش و اهتمام دستگاه‌های ذی مدخل به پیش می‌رود و از مجموعه همکاران استانداری و دستگاه‌های مسئول استانی انتظار دارم در این مسیر، ما را همراهی کنند.

علیمراد مهدوی فر، مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران در سوابق مدیریتی خود ریاست اداره اطلاعات شهرستان‌های مختلف و معاونت امنیتی اداره کل اطلاعات را برعهده داشته است و از مدیران ارشد امنیتی در حوزه‌های برون مرزی نیز می‌باشد.

در این جلسه  از تلاش‌های علی شیرازی که هم اکنون سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران است در دوره تصدی اداره کل امنیتی انتظامی استانداری قدردانی شد.

انتصاب مدیر کل جدید امنیتی استانداری مازندران + تصاویر

انتصاب مدیر کل جدید امنیتی استانداری مازندران + تصاویر
انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.