جانشین انتظامی استان ایلام گفت: قانون مداری و قانون پذیری راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه بوده و سدی نفوذ ناپذیر در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام- سرهنگ حسین نجفی در حاشیه بازدید از پلیس فتا و در جمع کارشناسان این حوزه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت فضای مجازی، گفت: نمی توان به خاطر تهدیدات موجود در فضای مجازی آن را تعطیل کرد، باید با حضوری فعال در این فضا نسبت به شناسایی تهدید‌ها و آسیب‌ها عمل کرده و به سالم سازی آن پرداخت که در این زمینه فعالیت پلیس فتا قابل توجه و ارزشمند می‌باشد.

او بر ضرورت تقویت پلیس فتا به واسطه توسعه روز افزون زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش کاربران و استفاده کنندگان از اینترنت، تاکید کرد و گفت: هدف از تاسیس این پلیس، تامین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، صیانت از هویت دینی، ملی و ارزش‌های انسانی در جامعه در مقابل تهدیدات الکترونیک بوده است.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی الگویی بی نظیر در جهت پیشبرد اهداف کاری می‌باشد، گفت: پلیس فتا باید با رسانه ملی تعاملی بیش از پیش داشته باشد و با حضور کارشناسان متخصص و فنی خود در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی نسبت به آگاه سازی و آشنا کردن خانواده‌ها و همه آحاد جامعه با تهدیدات و خطرات فضای مجازی اقدام کند.

او گفت: قانون مداری و قانون پذیری راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه بوده و سدی نفوذ ناپذیر در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی است و پلیس با دعوت از مردم به اطاعت و پیروی از قانون، با قانون شکنان و مجرمان برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.

او با تاکید بر لزوم احتیاط و دقت در انتشار و اشتراک مطالب و آداب معاشرت در فضای مجازی گفت: از استفاده کنندگان این فضا خواستاریم در استفاده از پیام رسان‌های موبایلی از دادن اطلاعات شخصی خود به دیگر مخاطبان به جد خودداری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به خادمان خود در مجموعه پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.