کاربری‌های غیر مجاز، سد راه مجتمع‌های گردشگری در سپیدان

فرماندار سپیدان گفت: عمده مشکلات سپیدان در بحث امور اراضی و تغییر کاربری است که این موضوع به یکی از بزرگترین معضلات شهرستان و سد راه مجتمع‌های گردشگری تبدیل شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز - حسن همتی فرماندار سپیدان در جلسه شورای اداری این شهرستان  گفت: شهرستان سپیدان ۱۸۷ شهید، ۱۶ آزاده و ۱۹۸ جانباز تقدیم نظام جمهورسی اسلامی کرده است و همیشه و همواره در تمامی صحنه‌ها بویژه جنگ تحمیلی زبان زد شهرستان‌های استان فارس بوده است.

او گفت: در مقطع کنونی که در دوسال اخیر کشور ایران اسلامی درگیر ویروس منحوس کرونا بود خوشبختانه با حجم افزون گردشگران که به شهرستان سپیدان مسافرت می‌کردند شهرستان آمار و ارقام خیلی خوب و قابل توجهی در مسئله مدیریت و مقابله با ویروس کرونا دارد.

همتی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنعت به بیان عمده مشکلات شهرستان در این حوزه‌ها پرداخت.

او گفت: عمده مشکلات شهرستان در بحث امور اراضی و تغییر کاربری است که متاسفانه این موضوع به یکی از بزرگترین معضلات شهرستان تبدیل شده است که آن گونه که باید و شاید نتوانسته ایم برای مجتمع‌های گردشگری و سایر مواردی که مورد نیاز است مجوز بگیریم.

نماینده عالی دولت در سپیدان نبود سایت زباله در شهرستان را از دیگر مسائل و مشکلات مهم برشمرد و گفت: متاسفانه بعد از گذشت چهل وسه سال از پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان فاقد سایت زباله بوده و این موضوع موجب شده که هرروز ما با مشکلات عدیده‌ای در این خصوص مواجهه باشیم.

عدم آنتن دهی در اکثر نقاط مختلف شهرستان بویژه در مناطق گردشگری شهرستان، بازگشایی و تعریض مسیر پیست پولاد کف، کمبود و فرسودگی ماشین آلات وعدوات شهرداری‌ها و تخصصیص حق عوارض به شهرستان سپیدان از دیگر مواردی بود که فرماندار سپیدان به آن‌ها اشاره و خواستار توجه ویژه مسئولان استانی به این موارد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار