معاون آموزش وپرورش فارس بر لزوم شناخت دانش‌آموزان با ویژگی‌ها و مختصات فکری، رفتاری و شخصیتی شهدای والامقام تاکید کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز - جهان‌بخش بانشی در نخستین یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ شهرستان کازرون و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: همه باید از رهروان راستین راه شهیدان والامقام باشیم و با ارادت و علاقه قلبی نسبت به ساحت شهدای عزیز، یادواره‌هایی را به جهت تبیین جایگاه شهدا برگزار کنیم.

او با اشاره به لزوم شناخت دانش‌آموزان با ویژگی‌ها و مختصات فکری، رفتاری و شخصیتی شهدای والامقام، گفت: دانش‌آموزان باید در این مسیر پر از فیض و برکت قدم بگذارند و شناخت این مسیر نورانی به طور یقین آینده کشور و سربلندی میهن اسلامی را تقویت می‌کند.

بانشی گفت: این شناخت نیز موجب می‌شود تا دانش‌آموزان برای حفظ اسلام، ارزش‌های الهی و نجات کشور از شیطنت‌های دشمنان، مانند پیشینیان از خودگذشتگی داشته باشند و در صورت لزوم با تمام وجود آماده ایثار، جانفشانی و مقاومت در راه میهن باشند.

او با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کازرونی در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ ،گفت: امروز ما در مقابل روح بلند و ملکوتی شهیدان والامقام شهرستان کازرون قرار گرفته‌ایم، در مقابل جان برکفانی که با تمام وجود عاشقانه جانشان را فدا کردند، سر تعظیم فرود می‌آوریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: تبعیت از رهبری، توکل به خدا، عشق به مردم و وابستگی به ملت از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

بانشی به اهمیت آشنایی آینده‌سازان میهن با الگو‌های بزرگی که در کشور وجود دارد، اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان را باید با زندگی این بزرگمردان آشنا کنیم تا از وجود آنان معنویت و قدرت حرکت گرفته، شور و نشاط زندگی پیدا کنند و قوت ایمانشان و عشق به خوبی‌ها در آن‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.