رئیس مدیریت مرکز راه‌های استان زنجان از بازگشایی ۲۴ راه روستایی خبر داد و گفت: راهداران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - محمدی رئیس مدیریت و اطلاعات راه‌های استان زنجان گفت: بارش‌برف و کولاک شدید منجر به بسته شدن راه ۲۵ روستا شده بود که تاکنون ۲۴ راه بازگشایی شده و تردد در آن ها برقرار است.

او می گوید: فقط یک راه روستایی در سلطانیه به دلیل کولاک و برف مسدود است که با تلاش راهداران در کمترین زمان ممکن بازگشایی خواهد شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حال حاضر کولاک در جاده‌های خدابنده – همدان، خدابنده – بیجار، سلطانیه به خدابنده جریان دارد.

محمدی از هموطنان خواست تا از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و در صورت الزام به تردد در محورهای مواصلاتی زنجان  خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.

 رئیس مدیریت و اطلاعات راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری در ۳۱ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران  خدمات ارائه می‌دهند.

او می گوید: رانندگان  می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.