معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: سیلاب ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به جاده‌های جنوب کرمان وارد کرده است.


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از بازگشایی ۳ مسیر قلعه گنج -فنوج و قلعه گنج -جاسک و رودبار- زهکلوت در جنوب استان کرمان به همت عوامل راهداری خبر داد و گفت: هم اکنون تردد در این محور‌ها به روال عادی برگشته است.

او گفت: در پی بارش باران، سیلاب به جاده‌های جنوب استان کرمان خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی وارد کرد.

رئیسی گفت: در این سیلاب حجم زیادی از راه‌های روستایی، پل‌ها و ابنیه فنی در محور‌های اصلی و بین شهرستانی دچار خسارت شده اند که با توجه به گستردگی منطقه همچنان کارشناسان در حال جمع آوری اطلاعات و مشاهدات میدانی هستند.

رئیسی می گوید: تمامی محور‌های اصلی جنوب کرمان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از ادامه روند فعالیت‌های ماشین آلات راهداری در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: حجم بارش‌ها که بیش از بارش یک سال آبی بوده است.

او گفت: از امروز صبح کار تیغ زنی و مرمت اولیه راه‌های روستایی در جنوب کرمان آغاز شده است.

معاون راهداری اداده کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تامین به موقع اعتبارات برای ساخت و احداث پل‌ها و ابنیه خسارت دیده در مناطق سیل زده را ضروری دانست.

رئیسی گفت: اقدامات اولیه برای ایجاد عبور و مرور ایمن خودو‌ها در مناطق سیل زده انجام شده است و با حمل لوله و ایجاد پل‌های موقت لوله‌ای مسیر‌های آسیب دیده مرمت موقت شده است که بایستی با توجه به بارش‌های پیش رو اقدامات اساسی برای احداث پل‌ها و ابنیه جدید لحاظ شود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار