عضو تیم ملی تنیس کشورمان گفت: در سال گذشته میلادی ۶ قهرمانی در مسابقات جهانی کسب کردم.

باشگاه خبرنگاران جوان - مشکات الزهرا صفی، تنیسور جوان کشورمان درباره کسب رتبه ۸۷ رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس گفت: سال گذشته میلادی من در هفت فینال مسابقات بین المللی تنیس حضور داشتم و ۶ مقام قهرمانی کسب کردم و به همین دلیل جزو ۱۰۰ تنیسور برتر جهان قرار گرفتم، همچنین من توانستم مجوز حضور در مسابقات معتبر گرند اسلم جوانان از جمله استرالیا و یو اس اوپن را کسب کنم. من امسال هدف گذاری کرده ام که بتوانم در بین ۲۰ تنیسور برتر رنکینگ جهانی تنیس قرار بگیرم.

حضور در مسابقات گرند اسلم آرزوی هر تنیسوری است

او درباره اینکه به عنوان اولین تنیسور ایرانی در مسابقات تنیس گرند اسلم جوانان استرالیا شرکت می کند، بیان کرد: حضور در این مسابقات آرزوی هر تنیسور جوانی است و خدا را شکر می‌کنم که توانستم با کسب رنکینگ خوب مجوز حضور در این مسابقات را کسب کنم. من تقریبا از حریفانم در این مسابقات شناخت دارم و تنیسور‌های اروپایی و آمریکایی سطح بسیار بالایی دارند و امیدوارم بتوانم نتایج خوبی در این مسابقات کنم تا رتبه بهتری در رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس کسب کنم.

هزینه های اعزام به مسابقات بین المللی را خانواده ام متقبل می شوند

او در اینکه آیا تاکنون فدراسیون تنیس از او حمایتی کرده است یا خیر، عنوان کرد: من تاکنون هیچ حامی مالی نداشته ام و فدراسیون تنیس نیز هیچگونه حمایت مالی از من نکرده است. تمامی هزینه‌های اعزام من به مسابقات بین المللی، لباس، راکت و اجاره زمین تمرین را تاکنون خانواده ام متقبل شده اند.

تنیسور‌های ایرانی باید در مسابقات گرند اسلم بزرگسالان و جوانان شرکت کنند

صفی درباره وضعیت تنیس بانوان کشورمان گفت: ما تنیسور‌های خیلی خوبی داشته ایم، اما به دلیل هزینه‌های بالا نمی‌توانستند مربی داشته باشند و تمرین کنند. من به مسئولان پیشنهاد می‌کنم از تنیسور‌های فعلی حمایت کنند و به جای اینکه تنیسور‌ها فقط در مسابقات داخلی یا آسیایی شرکت کنند، باید نگاهی بازتر داشته باشیم و تنیسور‌ها را به مسابقات جهانی بزرگسالان و جوانان اعزام کنیم. تنیسور‌های ما می‌توانند در یک پروسه بلند مدت رنکینگ بهتری را کسب کنند و به جای اینکه یک تنیسور در مسابقات گرند اسلم داشته باشیم چندین تنیسور خوب در مسابقات گرند اسلم بزرگسالان و جوانان داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
!عجب
آخرین اخبار