تامین سوخت جایگزین کارخانه‌های سیمان

استاندار کرمانشاه گفت : با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و گاز امروز برای تامین سوخت جایگزین کارخانه‌های سیمان اقدام شد و بر این اساس توقف بخش تولید را در این صنایع نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : همه مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی ربط وظیفه دارند نهایت تلاش و جدیت خود را برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بکارگیرند.

با همکاری شرکت نفت و گاز تلاش شود که مشکلی جهت تامین سوخت این کارخانجات وجود نداشته باشد؛ و همه موظف هستیم که برای افزایش تولید به با رویکرد رونق اقتصادی مساعدت و کوشش مستمر با همراهی بیشتر داشته باشیم.

تمهیدات لازم برای تسهیل و تسریع در انجام امور صنایع بزرگ و تولید کنندگان اتخاذ شده دولت همواره از مدیران استانی می‌خواهد که به منظور تسریع در حل مشکلات در استان‌ها تصمیم گیری شود و نباید شرکت‌ها منتظر ارائه راهکار از مرکز باشند.

ما متعهد هستیم تا روزی که در استان مدیر هستیم با تمامی تلاش در جهت رفع مشکلات کار کنیم و باید همواره در کنار مردم باشیم و با تعهد و تدبیر برای توسعه این استان شهید پرور کوشش داشته باشیم.

پنج میلیون متر معکب از گاز کشور به کارخانجات سیمان،اختصاص یافته خواستار اختصاص سهمیه‌ای از این حجم گاز به صنایع سیمان استان شد و از مدیر شرکت گاز استان خواست که نهایت اهتمام و پیگیری خود را در این زمینه بکار بگیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.