مدیر کل انتقال خون گلستان گفت:به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام شهادت فاطمه زهرا (س) پویش نذرخون تا پایان دی ادامه دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان گرگان -سید صادق بنی عقیل مدیر کل انتقال خون گلستان گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از روز شنبه ۱۱ دی ماه تا پایان این ماه پویشی بنام نذر خون به یاد این شهید آغاز شد و تا پایان دی ادامه دارد.

مدیر کل انتقال خون گلستان گفت: مردم استان به یاد شهید سلیمانی و همچنین در ایام فاطمیه می‌توانند به پایگاه‌های استان برای اهدای خون مراجعه کنند.

او گفت: روز پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ دی پایگاه انتقال خون گرگان از ساعت ۸ و نیم صبح تا  ۱۳ بعدازظهر  باز است.

بنی عقیل گفت: همچنین در مرکز بهداشت شهرستان گرگان گروه های خونگیری سیار در روز جمعه ۱۷ دی  از ساعت ۸ و نیم تا ۱۳ و ۳۰ آماده اهدای خون شهروندان هستند.

این مقام مسئول گفت:مردم علی آبادکتول نیز روز جمعه می توانند   برای اهدای خون از ساعت ۹ صبح تا یک بعدازظهر به مرکز بهداشت این شهرستان مراجعه کنند.

او گفت: در آغاز فصل سرما هستیم و در این ایام نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون برای نجات جان بیماران هستیم و این پویش می‌تواند به افزایش ظرفیت‌های ذخایر خون کمک قابل توجهی کند.

مدیر کل انتقال خون گلستان گفت: همه شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون گلستان با دقت رعایت می‌شود و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.