سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در بزرگترین رزمایش کمک مومنانه روز چهارشنبه توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی را در مناطق مختلف این استان آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - سعید بهشتی‌راد فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : امروز در بزرگترین رزمایش مومنانه، ۳۰ هزار بسته معیشتی و غذایی برای اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تهیه و در دور افتاده‌ترین نقاط استان بدست نیازمندان خواهد رسید.

ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان و ارزش کل بسته‌ها را ۱۵ میلیارد تومان است یک بانک اطلاعاتی خوبی از محرومین و نیازمندان در استان کرمانشاه تهیه شده است و نیازمندان در هر کجای استان باشند، این بسته‌ها به دست آن‌ها می‌رسد.

پایگاه‌های بسیج در ارائه این خدمات و کمک به نیازمندان استان در میدان حاضر هستند، این بخشی از خدمات سپاه و بسیج است که نشان داده در همه بحران‌ها پای کار است و در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده است.

محرومیت‌زدایی یکی دیگر از برنامه‌های سپاه و بسیج است عمده‌ترین خدمات ما در محرومیت‌زدایی است بطوریکه در محلات آسیب‌پذیر مانند آقاجان، ده‌پهن و چم‌بشیر در شهر کرمانشاه خدماتی مانند ساماندهی معابر، آسفالت کوچه‌ها و روشنایی معابر با پیگیری ما انجام می‌شود.

اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کنترل و کاهش تعداد مبتلایان کرونا بسیار مفید است با ابلاغ این طرح هر خانه تبدیل به یک پایگاه سلامت شد.

بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش مومنانه شروع شد و امروز این رزمایش به یک نهضت تبدیل شده و سپاه و بسیج با جان و دل در میدان هستند تا حداقل بتوانند گوشه‌ای از نیاز‌های مردم را برآورده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.