رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: شهروندان مهابادی با استفاده از گوشی خود می‌توانند پرداخت صدقه را از طریق " کد QR" انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا و رسیدن صدقات به دست نیازمندان، جلوگیری از سرقت صندوق صدقه و پیشگیری از استهلاک پول‌های کاغذی که هزینه‌های زیادی برای دولت بدنبال داشته " کد QR" (بارکد خوان) بر روی گوشی نصب شده است.

نوذری گفت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن "کد QR" اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

وی گفت: این بارکد‌ها برای تمامی اعضای خانوار، تمام کارمندان دولت و بانک ها، اصناف، خودور‌ها بویژه تاکسی‌ها و ... که خواهان مشارکت در پرداخت صدقه الکترونیکی را دارند تحویل مشتری می‌شود.

نوذری گفت: همچنین در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی و تسهیل در پرداخت صدقه در معابر عمومی، ادارات و ... نیز این بارکد‌ها قابل دسترسی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: تمامی صدقات جمع‌آوری‌شده در اموری مانند معیشت، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.