دبیر جشنواره مردمی عمار استان یزد از برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد عدالت رسانه‌ای و ترسیم دورنمای هویت دارالعباده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محسن حداد زاده دبیر جشنواره مردمی عمار استان یزد گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار در شهر یزد با هدف ایجاد عدالت رسانه‌ای و ترسیم دور نمای هویت دارالعباده از نگاه مردم یزد برگزار می‌شود.

او گفت: به منظور مشارکت مردم در این رویداد فرهنگی و هویتی، فراخوان سوژه یابی عمار منتشر شده که بر اساس آن مردم می‌توانند سوژه‌های اطراف خود را که دارای جذابیت، تازگی و بکر بودن است را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره مردمی عمار استان یزد گفت: در این جشنواره به سه سوژه برگزیده با نظر هیئت داوران جایزه ویژه بهترین پژوهش تعلق می‌گیرد.

حداد زاده گفت: علاوه بر فراخوان معرفی سوژه، یک فراخوان انتخاب جایزه با عنوان "جایزه مردمی دارالعباده" در نظر گرفته شده که در این فراخوان از مردم خواسته می‌شود نوع جایزه‌ای را که قرار است به اثر برگزیده مردمی تعلق بگیرد، مشخص کنند. این جایزه می‌تواند یکی از نماد‌های مرتبط با هویت، فرهنگ و انقلاب یزد باشد.

دبیرجشنواره مردمی عمار استان یزد گفت: بعداز انتخاب نوع جایزه به همت مردم، این جایزه به اثری تعلق می‌گیرد که بیشترین آراء مردمی را در نظرسنجی‌ها کسب کند.

او گفت: مردم دارالعباده یزد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار جشنواره و فراخوان‌ها به صفحه رسمی حسینیه هنر یزد به نشانی yazde_ghahraman مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار