مسئول بسیج سپاه ناحیه ملایر از توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-سرهنگ علی سیاوشی گفت:سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با هزینه یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های بی‌بضاعت، نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان ملایر توزیع شد.

او در حاشیه آئین توزیع کمک‌های مومنانه در شهر جوکار گفت: این هفته این تعداد بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایرگفت: این رزمایش با کمک حوزه‌های محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا و به همت بسیجیان و خیران همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی تهیه و توزیع شد.

سیاوشی گفت: ۶۰ بسته معیشتی از این تعداد در قالب رزمایش کمک مومنانه به همت بسیجیان در بخش جوکار تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گفته او همچنین  بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان همزمان با ایام فاطمیه (س) و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تهیه و بین نیازمندان در حال توزیع است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت:گفت: علاوه بر این به مناسبت ایام فاطمیه (س) و شهادت سردار سلیمانی، گوشت قربانی با ذبح ۲۰ راس گوسفند و ماسک و لوازم بهداشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی طی چندین مرحله و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری سپاه ناحیه ملایر، بسیج و با همکاری خیران و نهاد‌های مختلف در شهرستان ملایر تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.