مدیرعامل آبفای خوزستان از شیرین شدن آب شرب شهر چوئبده تا یک ماه دیگر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ محمدرضا کرمی‌ نژاد، مدیرعامل آبفای خوزستان در حاشیه نشست بررسی و رفع مشکلات شهر چوئبده و بازدید از تاسیسات آب شیرین‌ کن این شهر با اشاره به ظرفیت ۳ هزار متر مکعب دستگاه آب شیرین کن در شبانه روز گفت :  تجهیزات تصفیه خانه و مخزن این دستگاه تهیه شده است، و با ورود این دستگاه به مدار، مشکل تامین آب شرب شهر چوئبده و روستاهای اطراف تا بهمن امسال برطرف خواهد شد.

به گفته او تجهیزات این دستگاه این دستگاه آب شیرین کن از خارج از کشور و به سختی تامین شده که باعث تاخیر در بهره‌برداری آن شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه اصلاح شبکه و تامین آب شرب شهر چوئبده و روستاهای اطراف در دستور کار قرار دارد، گفت:  تامین آب این شهر اکنون از ایستگاه جمشید آباد آبادان با ظرفیت شبانه روز پنج هزار متر مکعب در حال انجام است.

کرمی‌نژاد از اعتبار  پنج هزار میلیارد ریال اعتبار از ماده ۵۶ با پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برای اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب آبادان خبر داد که از طریق فاینانس داخلی است و پیمانکار آن تا سه هفته دیگر انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت : با این اعتبار مشکل اساسی شبکه فاضلاب آبادان برطرف خواهد شد ضمن اینکه اصلاح شبکه فاضلاب چوئبده و روستاهای اطراف نیز انجام خواهد شد.

به تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها و خرید تجهیزات طرح‌های تولیدی و همچنین خدمات فنی و مهندسی پروژه‌ها با استفاده از تسهیلات اعتباری خارجی میان مدت فاینانس گفته می‌شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.