نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به پوشش گسترده واکسیناسیون کرونا در ماه‌های اخیر، این خدمت مردمی را نشان دهنده تلاش جهادی دولت سیزدهم به مردم کشور خواند.

 باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - ابراهیم عزیزی با بیان اهمیت حوزه سلامت در تمامی جوامع دنیا گفت: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، همواره شاهد روند رو به رشد شاخص‌های حوزه سلامت در کشور بوده ایم، اما این همت و تلاش در دوران کرونا، بیش از هر زمانی احساس شد و بروز عینی خود را نشان داد.

او گفت: پس از ایام بحرانی که در این پاندمی جهانی شاهد آن بودیم، واکسیناسیون کرونا سطحی از آرامش و امنیت را به کشور ما بازگرداند؛ اما در ماه‌های اخیر و با همت جهادگونه دولت سیزدهم به ویژه مجموعه وزارت بهداشت و همه کادر پرتلاش درمان و پزشکی این حرکت ملی و اقدام سلامت محور به صورت گسترده‌ای جامعه را تحت پوشش قرار داد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی با قدردانی از کوشش خستگی ناپذیر خانواده بهداشت و درمان کشور، تحقق اهداف سلامت را نیازمند مشارکت جدی تمامی ارگان‌ها و مسئولان کشور دانست.

او گفت: سلامت مفهومی چند بعدی است که دستیابی به آن جز با همکاری، تعامل و همدلی تمامی ارکان مهم کشور محقق نخواهد شد.

رئیس فراکسیون جنوب کشور با اعلام حمایت از مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به پاس تلاش شبانه روزی در مسیر خدمت به مردم و تامین سلامت جامعه؛ دستیابی به سطح قابل قبولی از ایمنی در جامعه طی هفته‌های اخیر و کاهش آمار‌های کرونایی را حاصل تمرکز و تلاش گسترده مجموعه وزارت بهداشت در ماه‌های اخیر و قابل تقدیر دانست.

او همچنین با اشاره به تلاش‌های فراوان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه سلامت که همواره به عنوان یک قطب پزشکی در کشور شناخته می‌شود، گفت: در بحران کرونا نیز این توانمندی بار دیگر به تصویر کشیده شد و شاهد دستیابی به موفقیت‌هایی نظیر پیشتازی فارس در راه اندازی مراکز تشخیصی و درمانی کرونا و پوشش واکسیناسیون در سطح کشور بودیم که مایه دلگرمی مردم استان بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار