نماینده مردم آباده در مجلس:

موفقیت کشور در کنترل کرونا با تلاش وزارت بهداشت محقق شد

رحیم زارع با اشاره به افزایش ایمنی جامعه در برابر کرونا و پوشش گسترده واکسیناسیون کرونا، دستیابی این موفقیت را حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه وزارت بهداشت خواند.

 باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سنگربانان سلامت کشور در دوران کرونا تا پای جان، از حریم سلامت جامعه حمایت کردند که این تلاش‌ها در سطح جامعه بسیار تاثیرگذار بود.

او با اشاره به مطالبه گسترده جامعه برای واکسیناسیون عمومی کرونا، گفت: دولت سیزدهم با پیگیری وزارت بهداشت و با تمام توان موفق شد این مطالبه برحق را محقق سازد و اکنون به سطح بالایی از پوشش واکسیناسیون در سطح کشور دست یافته ایم.

زارع، بازگشت روز‌های آرامش به جامعه را مرهون این تلاش بی وقفه دانست و گفت: حوزه سلامت همواره با سطح گسترده‌ای از مطالبات مردمی همراه بوده است که در دوران کرونا به صورت مضاعف شاهد آن بودیم، اما اقدامات مجموعه وزارت بهداشت با تلاش و پیگیری دکتر «عین اللهی» وزیر بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، موجب شد تا مردم بیش از همیشه در کنار فرزندان سلامت کشور باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توانمندی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه سلامت کشور را که در بحران کرونا نیز به تصویر کشیده شد، موجب افزایش امید و انگیزه در مردم استان دانست.

او گفت: مدافعان سلامت استان فارس در روز‌های بحرانی کرونا کوشیدند تا حامی جان و سلامت مردم استان باشند و ثمره این تلاش نیز، موفقیت در برنامه‌های واکسیناسیون و مدیریت بیماری کرونا بوده که به مسوولان کشور نیز بر آن اذعان داشته اند.

زارع خدمات مجموعه وزارت بهداشت را یکی از تریبون‌های اصلی ارائه خدمات دولت خواند که در دولت سیزدهم به شایستگی توانسته گویای روحیه جهادی مسئولان ارشد کشور باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار