مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت:۱۰ سرنشین یک دستگاه تریلی متعلق به شرکت پیمانکاری در روستای گوردین گرفتار سیلاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - میربهاءالدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۱۵:۳۰ امروز ۱۵ دی ماه، خبری مبنی برگرفتار شدن ۱۰ سرنشین یک دستگاه تریلی متعلق به شرکت پیمانکاری در روستای گوردین به جمعیت هلال احمر گزارش شد که بلافاصله دو تیم عملیاتی امداد و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار به منطقه اعزام شدند.

میربهاء الدین گفت:با توجه به عمق آب و عدم دسترسی از طریق زمین بلافاصله دستور اعزام نیروهای عملیاتی توسط یک فروند بالگرد به محل حادثه صادر شد.

وی گفت: در ادامه تیم عملیاتی امدادونجات جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار با استفاده از تجهیزات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و نسبت به انتقال سرنشینان گرفتار در سیلاب که برای نجات جان خود بر روی سقف تریلی منتقل شده بودند، اقدام کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت:امدادگران همه سرنشینان این تریلی را با بالگرد به منطقه امن منتقل کردند، این حادثه در ۳۵ کیلومتری فرودگاه کنارک در نزدیکی روستای گوردین رخ داده بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار