عادلانه نیست مردم خارگ در تامین نیازهای اولیه مشکل داشته باشند

نماینده مجلس گفت: عادلانه نیست که مردم مقاوم خارگ در کنار همه داشته‌ها، در نیازهای اولیه‌ای مانند بهداشت، آب، برق، آموزش و تردد مشکل داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر - عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پیامی که به مناسبت ۱۵ دی روز خارگ صادر کرد، نوشته است: «عادلانه نیست که مردم مقاوم این جزیره در کنار همه داشته ها، در مسائل اولیه‌ای مانند بهداشت، آب، برق، آموزش و تردد مشکل داشته باشند. باید نگرش دولت و مدیران سطوح عالی نفت به این «درّ یتیم خلیج فارس» عوض شود و آن چیزی که در شأن و منزلت مردم دریادل و محروم جزیره خارگ است در حقشان ادا شود».

او در پیام خود آورده است:«امیدوارم دولت انقلابی آیت الله رئیسی و مسئولین محترم استان برای احقاق حقوق این مردم صبور و برطرف شدن مشکلات و معضلات، اقدامات عاجل به عمل آورند».

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه خارگ در سال‌های دفاع مقدس، نوشته است، «امروز نیز این جزیره استراتژیک یکی از افتخارات ایران اسلامی و از ستون‌های مستحکم اقتصادی کشور به شمار می‌رود که با وجود همه منافعش برای ملت شریف ایران، عواید چندانی برای میزبانان صبور و قانع خود به همراه نداشته است».

جمیری همچنین اقدام شورای فرهنگ عمومی خارگ در نام‌گذاری ۱۵ دی به نام روز خارگ را قابل تحسین خواند؛ روزی که سالروز خروج نیرو‌های استعمارگر هلندی از این جزیره و شهادت سردار رنجبر، از شهدای این جزیره است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.