۵۷ زندانی معسر و بدهکار مالی در کرمانشاه آزاد شدند

در مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه 57 نفر از زندانیان در زندان مرکزی کرمانشاه آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه -پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه در این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: آن خصوصیاتی که از یک انسان کامل ترسیم شده ازجمله دین‌داری، توکل، عمل‌گرایی، اثرگذاری، شجاعت، بصیرت و دشمن‌شناسی، ولایتمداری، اهتمام به امور مستضعفین، دلسوزی و همراهی با مردم، صداقت، عدم وابستگی به قدرت در شهید سلیمانی متجلی بود و شخصیت ایشان نماد یک دانشگاه کامل انسان شناسی بود.

شکست راهبرد آمریکا در طرح اجرای خاورمیانه بزرگ از مهمترین خدمات شهید سلیمانی بود که غرب را ناکام گذاشت.

بر اساس تاکید ریاست قوه قضاییه باید از ورود کسانی که ضرورتی ندارد وارد زندان شوند، جلوگیری کنیم.

زندانی کردن افراد بحران‌های روحی و روانی فراوانی را بر افراد، خانواده‌ها و جامعه تحمیل می‌کند و حل این بحران از طرف خیرین جامعه می‌تواند به لطافت و آرامش جامعه کمک کند.

 زندانی کردن افراد علاوه بر مشکلاتی که برای شخص زندانی بوجود می‌آورد، خانواده این افراد را نیز دچار مشکل خواهد کرد.

سپاه و بسیج در بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و طبیعی و ...، توانسته است بسیاری از گسل‌های ناکارآمدی را پر کند و خدمات ارزنده آن‌ها قابل تقدیر است.

 امیدواریم روزی برسد که زندانها خالی از افراد باشد، ضمن اینکه دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را جهت برخورد با اشرار به کار گرفته و هرگز به آنها اجازه سلب آسایش مردم را نخواهد داد.

در پایان مراسم 57 نفر از زندانیان معسر و بدهکار مالی حکم آزادی خود را دریافت کردند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.