انجام ۱۰ عملیات جستجو و نجات دریایی در بندر امیرآباد

۱۰ عملیات جستجو و نجات دریایی در آب‌های تحت حاکمیت بندر امیرآباد از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- طالبی معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد تعداد عملیات جستجو و نجات دریایی در آب‌های تحت حاکمیت بندرامیرآباد از ابتدای امسال تاکنون را ۱۰مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد عملیات ۹ مورد منجر به انجام خدمات پزشکی شده است.

او از انعقاد قرارداد با پزشک متخصص و مسلط به زبان‌های روسی و انگلیسی جهت ارائه خدمات مشاوره پزشکی از راه دور به شناور‌ها در بندرامیرآباد خبر داد و گفت: سازماندهی، همکاری، اقدامات آمادگی، روش‌های عملیاتی و سیستم‌های گزارش دهی کشتی‌ها در عملیات جستجو و نجات دریایی بر اساس کنوانسیون بین المللی ((SAR مورد ارزیابی مجدد و بروزرسانی قرار گرفت.

چندی پیشِ مانور آموزشی رهاسازی و عملیاتی کردن جان پناه دریایی (لایف رفت) شناور ناجی -۱ و حضور تمامی کارکنان در دوره آموزشی برخط جستجو و نجات دریایی برگزار شد.

کنترل فنی و ایمنی شناور ناجی-۱ و بروزرسانی بانک اطلاعات تجهیزات رادیویی و مخابراتی دریایی و خشکی برای ارائه مطلوب خدمات جستجو و نحات دریایی به شناور‌ها و دریانوردان مضطر در دریا، به تناوب توسط کارشناسان معاونت دریایی بندرامیرآباد انجام می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.