فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان گفت: دولت کنونی عزم خود را جزم و تمام همت و تلاش خود را به کارگرفته تا سختی معیشت و مشکلات اقتصادی را از دوش مردم بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سردار سرتیپ مجتبی فدا امروز در مراسم تشییع شهدا در میدان بزرگمهر اصفهان گفت: اخلاص، ایثار، ولایتمداری، خدمت به مردم، بصیرت، دشمن‌شناسی، خستگی‌ناپذیر، ثابت‌قدم بودن و کم نیاوردن در برابر ناملایمات و زخم‌زبان‌ها از مهمترین ویژگی‌های بی‌بدیل شهدای دفاع مقدس و شهید سلیمانی بود.

سردار فداگفت: شهدا درراه خود ثابت‌قدم ماندند و با ایثار و ازخودگذشتگی، جان خود را درراه اسلام فدا کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان گفت: شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت کشور مظهر وحدت، همبستگی و ابراز ارادت مردم به‌نظام اسلامی هستند.

سردار فدا گفت: تمام توطئه‌های مختلف دشمن را در طول۴۳ سال گذشته ازجمله مقابله با گروهک‌ها، جنگ تحمیلی، جنگ نیابتی، مقابله با تجزیه عراق و سوریه و تحقق خاورمیانه جدید با جان‌نثاری و فداکاری فرمانده جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و هشت سال دفاع مقدس خنثی شد.

سردار فدا گفت: ما با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که راه شهدا و پرچم شهدا زمین نمی‌ماند و این مسیر بااقتدار ادامه خواهد داشت.

به گفته سردار فدا با شهادت سردار سلیمانی خللی در عزم و اراده مردم ما ایجاد نخواهد داشت بلکه فصل جدیدی در مبارزه با استکبار در ایران و مردم منطقه شکل‌گرفته است.

سردار فدا گفت: آمریکای جنایتکار با این اقدام غیرقابل‌قبول نزد ملت ایران و ملت‌های جهان منفورتر از گذشته شد و قطعا انتقام شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و انتقام شهید سلیمانی از مسببان، آمران، همراهان و شرکت‌کنندگان در این جنایت گرفته خواهد شد.

سردار فدا گفت: ما در کنار حفظ آمادگی و ارتقاء توان بازدارندگی خود، ضربه محکم را به دولت آمریکا و همراهان آن‌ها در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی خواهیم زد و با انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه را رقم خواهیم زد.

سردار فدا گفت: کسی منکر گرانی، فشار بر مردم و مشکلات کشور نیست، ولی دولت کنونی عزم خود را جزم و تمام همت و تلاش خود را به کارگرفته تا سختی معیشت و مسایل اقتصادی را از دوش مرددم بردارد.

سردار فدا گفت: اطاعت از امام المسلمین به‌عنوان سکاندار نظام اسلامی در دوران غیبت، صبر و استقامت در برابر مشکلات، مقاومت در برابر زیاده‌خواهی مستکبران، دشمن‌ستیزی و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب و داشتن روحیه جهادی و انقلابی از مهمترین مولفه‌های تجدید و عهد با شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید سلیمانی است.

مراسم تشییع ۲۵ شهید گمنام و سه شهید تازه تفحص شده عملیات‌های مختلف بدر، خیبر، والفجر مقدماتی، والفجر ۹ و والفجر ۸ و رمضان، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و پس از تشییع در ۱۰۰ شهر و روستای استان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.