رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۳۵ تن خوراک دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه -سرهنگ "جلیل سلطانی" رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار دپوی محصول قاچاق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی بازرسی‌های لازم رابه عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام شده ۲۰ هزارکیلو گرم ذرت و ۱۵ هزار کیلوگرم جو قاچاق به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف حدود ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

سرهنگ "فرزاد اکبری" رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از ابتدای مهر تا نیمه دی، حدود ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمده آن‌ها را تریاک تشکیل می‌دهد، در شهر‌ها و مناطق مختلف کرمانشاه کشف شده است.

علاوه بر کشف این مقدار مواد مخدر، ۱۲۲ قاچاقچی و خرده فروش و ۵۲۰ معتاد متجاهر جمع آوری و برای صدور احکام لازم و ترک اعتیاد تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز، ۷۹۵ هزار نخ سیگار و ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد .

با تلاش ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ۴۱۸ مجرم متشکل از افراد سارق، قاچاقچی، کلاهبردار، جاعل و ... هم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: پلیس ، قاچاق ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.