مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان گفت: ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان سمنان همزمان با ایام فاطمیه در قالب پویش مکتب سلیمانی آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  مهدی سعدی  مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان گفت: ۲۷ نفر از زندانیان به کمک ستاد دیه، بسیج حقوقدانان، کمک‌های مردمی و خیران و چهار نفر دیگر با انجام مشاوره و اصلاح ذات‌البین از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

با تامین هفت میلیارد و ۱۴۶میلیون ریال با استفاده از ظرفیت جهادی و انقلابی سید هادی نقیبی مسئول ستاد دیه استان سمنان، بسیج حقوقدانان و مشارکت خیران وکمک‌های مردمی، زمینه آزادی ۳۱ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد فراهم شد.

از مجموع زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شده در استان سمنان در قالب پویش مکتب سلیمانی ۱۵ نفر از زندان شاهرود، هشت نفر از زندان سمنان و چهار نفر از زندان گرمسار بودند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان تصریح کرد: ۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شده در استان سمنان همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی زن بودند.

۱۶ نفر از زندانیان آزاد شده به دلیل جرائم مالی،۶ نفر به دلیل بدهی مهریه، چهار نفر به دلیل بدهی نفقه و یک نفر به دلیل بدهی دیه در زندان بودند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.