مدیر بنیاد قرآن همدان از برگزاری کلاس‌های فعال قرآن و نهج‌البلاغه در بنیاد قرآن همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمدجواد صدیق مدیر بنیاد قرآن همدان گفت: در حال حاضر کلاس‌های قرآن و نهج‌البلاغه در این بنیاد برقرار است.

این جلسات ساعت ۱۶ روز‌های یکشنبه هر هفته با حضور یکی از اساتید دانشگاه بوعلی با حضور حدود ۸۰ نفر از علاقه‌مندان برگزار می‌شود، همچنین یک جلسه تفسیر موضوعی نیز با تعداد محدود روز‌های شنبه در محل کتابخانه بنیاد قرآن برپا می‌شود.

او گفت: میزگرد نهج‌البلاغه با حضور ۱۰ نفر از استادان ممتاز قرآن و نهج‌البلاغه استان در دفتر مرکزی این بنیاد وکلاس‌های آموزشی نهج‌البلاغه نیز روز‌های سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ با حضور استاد حبیبیان در محل کتابخانه بنیاد برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد قرآن همدان در ادامه گفت: کلاس‌های حفظ قرآن برای بانوان در روز‌های شنبه با مربیگری استاد غلامی از مربیان برجسته استان برگزار می‌شود و این کلاس‌ها حدود ۴ ماه است که شروع شده و بیش از ۱۰ نفر از بانوان علاقه‌مند به حفظ در این کلاس‌ها حضور دارند.

کلاس احکام برای بانوان در روز‌های یک‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۶، برگزاری کلاس‎های روخوانی و روان‌خوانی برای بانوان و همچنین آقایان و برگزاری کلاس تخصصی تجوید قرآن را از دیگر کلاس‌های فعال این بنیاد است.

او همچنین گفت: همچنین کلاس «معرفه النفس» نیز روز‌های چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در محل کتابخانه بنیاد برگزار می‌شود.

صدیق گفت: دوره‌های نهج‌البلاغه نیر برگزار می‌شود واین دوره‌ها با عنوان «جشنواره جوان حکیم» به‌صورت مقدماتی و تثبیتی چند دوره که دوره نهم مقدماتی از ابتدای بهمن تا ۱۵ بهمن‌ماه امسال به صورت علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار